1,000 ARCoins
Купуйте 1000 ARCoins сьогодні, щоб розблокувати різноманітні косметичні засоби в Gilly’s Arcade. Отримайте ARCoins і розблокуйте свій стиль вже сьогодні! ARCoins витратні, тому гравці можуть придбати кілька пакетів одночасно.