Braid, Anniversary Edition
Керуйте часом й розв'язуйте загадки в оновленому класичному інді-платформері Braid з красивою графікою та докладними коментарями від творців. Розпрощайтеся зі стінами рідного дому і вирушайте на пошуки принцеси в світи, де у часу немає чітких меж. Вам належить зануритися в спогади і зіткнутися віч-на-віч з жалями про минуле. Ювілейна оновлена версія платформера містить повністю перероблену графіку, нові звукові ефекти та докладни аудіокоментарі. КЕРУЙТЕ ЧАСОМ Перемотуйте, ставте на паузу і використовуйте дивні властивості часу в кожному з барвистих світів. Уникайте небезпек, відкривайте двері і зберіть шматочки пазлу воєдино. А якщо ви застрягли на якійсь головоломці, просто залиште її і поверніться пізніше. СВІЖИЙ ШАР ФАРБИ Це та сама гра, яка оселилася у наших серцях, з тим же знаменитим ігровим процесом, але перефарбована піксель за пікселем — кожен ретельно намальований світ оживає у високій роздільній здатності. Нові візуальні деталі, анімовані ефекти мазків пензля та оновлені звуки ще більше занурюють в атмосферу. ЗАГЛЯНЬТЕ ЗА ЗАВІСУ ТАЄМНИЦІ Ознайомтеся з коментарями розробників, які коли-небудь торкалися гри. На вас чекають більше 12 годин коментарів від розробника Джонатана Блоу, художника Девіда Геллмана та інших учасників команди Braid. Пориньте в цілий всесвіт нового ігрового світу з новими завданнями і переробленим дизайном класичних головоломок. - Від Thekla, Inc.