Clustertruck
ClusterTruck — це новий вид платформера на швидкісному шосе! Використовуйте свою спритність й акробатичні навички на шалених рівнях у грі, де «підлога — це лава» зверху непередбачуваних швидких вантажівок! А з додаванням таких небезпек як рухомі молоти, лазери й вогнемети гра стає дедалі складнішою! Розблокуйте нові навички, зокрема абордажний крюк, гармата вантажівки й керування часом!