Tilesweeper
Tilesweeper - це знаменита гра Сапер, але з приголомшливою стилізованої графікою і новим ігровим режимом - аркада. У грі передбачені різні теми оформлення рівнів. В даний час в грі доступна одна тема - Castle, всі рівні виконані в стилі фентезі. Пізніше будуть доступні нові теми в якості DLC. У кожній темі є два типи рівнів - класика і аркада. Класичні рівні - це звичайні рівні класичного Minesweeper: 9x9, 16x16 і 30x16, але в дизайні обраної теми. Рівні Arcade - це рівні нестандартних форм і розмірів. У кожній темі буде як мінімум по 15 рівнів різної конфігурації.