Ankora: Lost Days
Познайомтеся з дикою планетою Анкора в одиночній пригодницькій грі на виживання з дослідженням і майстерністю. Розповідь про дорослішання, знайомство з новими друзями та спілкування з природою. Мун — молодший рейнджер із Міжзоряного патруля, яка опинилася на незвіданій планеті Анкора після того, як її космічний корабель розбився там. Мун потрібно буде створити власні інструменти, щоб зібрати необхідні ресурси для своєї пригоди, долаючи безліч перешкод: річки, озера, водоспади, гори... і монстрів. Анкора — величезне місце. Вільно досліджуйте цю таємничу планету, повну обіцянок і небезпек. Створюйте різні інструменти, будуйте конструкції та формуйте собі новий дім у дикій природі.