Punch Club 2: Complete Edition
Представляємо вам Punch Club 2: Complete Edition, ваш квиток у світ боксерських битв! Цей пакет включає: Punch Club 2: Fast Forward Тренуйтеся, боріться і ведіть свого бійця до чемпіонської слави в цій продовженні улюбленого симулятора управління бійцями. Налаштовуйте стилі бою, керуйте режимами та спостерігайте, як ваш бійця піднімається на вершину під вашим керівництвом. Punch Club 2: Iron Fist DLC Розкрийте новий сюжет, лігу, вміння та дерево технологій у Iron Fist. Керуйте майстернею, тренуйте свого робота і ведіть його до перемоги в Роботичній лізі. Відкрийте секрети Таємного Роботичного Соціуму, розкрийте справжні наміри ШІ та врятуєте людство від неминучої катастрофи. Одягайте боксерські рукавички, готуйтесь до епічних поєдинків і погружайтесь у захопливий світ Punch Club 2 з цим остаточним виданням!