The Last Case of Benedict Fox: Definitive Edition
"Отримайте досвід The Last Case of Benedict Fox: Definitive Edition, що містить переосмислені бої та проходження, які є одночасно напруженими та захоплюючими. У поєднанні з новою блискавичною анімацією та суттєво оновленим штучним інтелектом, увінчаними жахливими таємницями та новими історіями, наповненими абсолютно новими головоломками, приготуйтеся до гострих відчуттів, від яких по спині пройдуть мурашки! Опустіться в підвішений стан спогадів, що зникають, у ролі Бенедикта Фокса, самопроголошеного детектива, пов’язаного зі своїм напарником-демоном. Використовуйте цей нечестивий зв’язок, щоб досліджувати свідомість нещодавно померлих у пошуках підказок, розкриваючи таємниці величезного, старого особняка — місця жахливого вбивства молодої пари та зникнення їхньої дитини. Пориньте в темний, інтригуючий світ, повний таємних організацій, заборонених ритуалів і холоднокровних злочинів у таємничій пригоді, втіленій у життя за допомогою захоплюючого художнього стилю Бертона. Вигадливо створена Metroidvania Боріться з демонами, досліджуйте підсвідомість і вирішуйте складні головоломки в лабіринті пригод, натхненних кошмарами Лавкрафта, нуарним кримінальним мистецтвом і джазовою музикою початку 20-го століття. Спустіться в Лімбо Використовуйте свій зв’язок із демоном, щоб дослідити свідомість нещодавно померлого в останній шанс отримати «свідчення». Пориньте в сюрреалістичні світи, де спогади, емоції та травми набувають фізичної форми. Похмура таємниця Розкрийте таємниці старого особняка, де було знайдено вбиту пару, а їхня дитина зникла безвісти. Втягніться в темну, але інтимну інтригу, яка змусить вас зіткнутися з демонами сім’ї — як у переносному, так і в прямому значенні! Покращений демонами бій Використовуйте свою зброю, сили демонів і оточення у творчих комбінаціях, щоб подолати демонів, монстрів і культистів, але пам’ятайте, що концентрація та тактичний підхід є вашими найбільшими перевагами."