BATSUGUN Saturn Tribute Boosted
BATSUGUN: перестрілка! Перемагайте ворогів, підвищуйте рівень, набирайтеся досвіду й сили! Знищуйте ворогів шквальним вогнем і зливою бомб! Це агресивний кульовий шутер! BATSUGUN: драматичний шутер! У грі представлені сюжетні лінії від лиця шести пілотів. Діалоги та кінцівки залежать від персонажа та команди! Станьте свідком військової драми екіпажу BATSUGUN! BATSUGUN: знищуйте машини! Звідусіль наступають танки, винищувачі та двоногі роботи! Момент, коли ці велетні під вогнем перетворюються на брухт, дуже тішить. Не зводьте очей з екрана, адже ворог може з’явитися звідки завгодно. BATSUGUN: набирайте очки! Знищіть усіх ворогів і знайдіть приховані бонуси. Порівняно з аркадною версією онлайн-рейтинг збільшено. Наберіть понад 100 млн балів! Що більше BATSUGUN-функцій, то багатший BATSUGUN-досвід! Оригінальний режим дає змогу відчути азарт аркадної версії, а у спецрежимі відкориговано баланс. Додаткові функції та параметри допоможуть вам перемагати на полях битв! Великий набір функцій, від повторення до навчання У гру додано функції, яких не було в оригінальній версії: перемотка, можливість збереження та завантаження, вибір початкового етапу та бонусів, повторна спроба з останнім літальним апаратом тощо! Також збільшено максимальний рахунок, тож гра стала ще складнішою. Додаткові параметри для налаштування ігрового процесу! На покрашеній HUD-панелі ви побачите шкалу досвіду, бали за приховані бонуси, назву поточної композиції, а також список відтворення, у якому можна вибрати улюблену музику для гри. На вибір пропонуються три варіанти режиму екрана: головний, аркадний і портретний. Додано нову музику! У грі з'явилися нові музичні композиції таких композиторів, як Shinji Hosoe, Yosuke Yasui, Hagane, Daisuke Matsumoto і WASi303! Виберіть у списку музику до вподоби й отримуйте задоволення! Що таке BATSUGUN? BATSUGUN — це створений компанією Toaplan у 1993 році аркадний шутер, який став піонером жанру «кульове пекло» (bullet hell). Поверніться у класику, де безліч куль літають усюди, і пригадайте концепцію гри, легку навіть для початківців, і її унікальний баланс.