Prison Architect 2: Warden’s Edition Pre-Order
Вітаємо, начальники! Купуйте набір передзамовлення Prison Architect 2: Warden’s Edition і отримайте доступ до гри Prison Architect 2, набір скінів передзамовлення K9* і набір Prison Architect 2: Warden’s Edition Набір скінів передзамовлення K9 містить: Чорний лабрадор-ретривер Німецька вівчарка Маламут Набір Warden’s Edition містить: Капітан Санденс Рауль Бенкс Професор Янг Ніна Баррос Килимок начальника Стіл начальника Фонове зображення начальника *Цей контент може стати доступним для покупки в пізнішу дату Сконструюйте й розвивайте виправний заклад у Prison Architect 2. Класичний конструктор в'язниць увірвався в режим 3D, і ваше завдання стримати його! Основні можливості: Найкраща гра на тему в'язниці тепер у 3D! Використовуйте ресурси для будівництва, оптимізації та контролю в’язниці в стилі Prison Architect! Спроєктуйте кожну ділянку в'язниці та подбайте про те, щоб вона була безпечною та надійно захищеною. Створіть унікальний виправний заклад Розмістіть тюремну інфраструктуру на кількох поверхах і використовуйте безліч нових інструментів. Планування в’язниці впливатиме на всі аспекти життя ув’язнених. Найкмітливіші ув’язнені Унікальні ув’язнені мають власні програми дій: вони будують особливі відносини, приймають рішення і планують свій шлях. Спостерігайте, як вони взаємодіють і намагаються пройти щоденні випробування. Пам’ятайте, що кожен ваш вибір може допомагати або заважати ув’язненим. Які відносини будуть у ваших ув’язнених із в’язницею? Тюремний магнат Створіть справжній інститут керування, будуючи унікальні виправні заклади в режимі кар’єри. Ваші в’язниці — місце реабілітації чи покарання? І найголовніше, чи зможуть вони платити за рахунками? Кожна дія має наслідки Від вашого вибору залежить доля в’язниці. Безпрецедентний контроль над ув’язненими, політиками в’язниці, архітектурою й іншими аспектами тюремного життя! Плануйте ретельно! Інакше можете зіткнутися з втечами, бандитськими війнами тощо.