Warhammer Ultimate Pack: Hack and Slash
Отримайте найкращі видання двох епічних слешерів у всесвіті Warhammer! Та насолоджуйтеся сотнями годин захоплюючої боротьби з силами Хаосу. Станьте інквізитором у Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr та відчуйте себе наймогутнішим агентом Імперіуму. Виконуйте волю Імператора у цьому темному світі та дізнавайтеся секрети фортеці-монастиря Martyr. Оберіть будь-який з доступних класів персонажів і бийтеся на смерть самотужки або в кооперативі в цьому рольовому екшені з тактичними та жорстокими битвами. Зійдіться у битві з Хаосом у цій неперевершеній версії Warhammer: Chaosbane, де ви знайдете увесь доступний контент, розширення Tomb Kings та новий клас: мисливець на відьом. Вам належить повстати та кинути виклик ордам Хаосу, що заполонили спустошений війною і змучений магією Старий світ. Оберіть свого героя серед 6 доступних класів, спорядіться найпотужнішими артефактами та приготуйтеся до епічних сутичок.