REMATCH - PRO EDITION (Pre-order)
Передзамовте Rematch Pro або Elite Editionуже зараз і займіть своє місце на полі, де гра ніколи не зупиняється. Ексклюзивні бонуси за попереднє замовлення: - Дочасний доступ на 72 год.:будьте серед перших на полі. Доступно також із виданнями Pro й Elite. - Капелюх «Раніше всіх»: наша вдячність за вашу підтримку й віру в гру із самого початку, а також данина усій спільноті. Доступно в усіх виданнях. Станьте грозою поля з виданням Rematch Pro, створеним для найзавзятіших. Вміст видання: - Квиток на оновлення перепустки капітана — підвищуйте рівень гри й покращуйте нагороди. - Фон гравця й титул «Емблема» — нехай всі бачать вашу унікальність із цим неймовірним дизайном. - Майка із зображенням «Емблема» — класична майка з бунтарським духом й одночасно елегантною емблемою, щоб показати вашу силу й завзяття всім на матчі. - Візерунок «Емблема» (для верхньої й нижньої частини одягу) — новий погляд на форму з цим епічним візерунком, що точно всім покаже вашу унікальність — ідеально для тих, хто виражає себе через стиль. - Набір прикрас «Емблема» — кожна прикраса виготовлена зі шкіри й призначена для того, щоб показати себе найкраще на полі й поза ним.