Not For Broadcast Complete Edition
Повне видання Not For Broadcast включає оригінальну гру й усі 3 доповнення. Допоможіть мисливцям на привидів розкрити секрети кіностудії з привидами в «Живі та примарні», зануртеся в часто скандальне життя загадкового нового прем'єр-міністра Пітера Клемента в «Шматочках твого життя» й долучайтеся до наукового телеексперименту в прямому етері в «Петлі часу»!