Космічне Колекційне Видання включає: Основну гру Бонусні завдання в грі (Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards) Делюкс-костюм HR Enforcer Саундтрек та артбук Придбавши цей пакунок протягом першого місяця запуску, ви також розблокуєте наступні нагороди: Бонусний DLC: Cinco de Mayo Trash Panda Suit Revenge of the Savage Planet — це яскрава, сатирична науково-фантастична гра в жанрі пригодницького екшену. Стрибайте, стріляйте та досліджуйте яскраві чужопланетні світи, знаходячи нове спорядження та покращення, а також різноманітні приховані секрети.