Skábma - Snowfall
Skábma - Snowfall — це унікальне переповідання народних саамських казок і звичаїв. Досліджуйте північну красу у світі, де біля ватри оживають давні скандинавські казки! Розвʼязуйте цікаві головоломки з оточенням та випробовуйте навички платформінгу в сюжетній пригоді від третьої особи. Врятуйте свій дім! Мирне життя саамського селища сколихує нещасний випадок у смоляній ямі неподалік. Невідома хвороба починає ширитися округою, вражаючи все — від землі до людей і тварин. Ви граєте за Айлу, юного саамського оленевода, що шукає втеклу оленицю. Таємниця хаосу, що захоплює все навколо, починає розкриватися, коли Айлу знаходить зачарований бубон, гоаддіс. Надія хворих на одужання тане, та давно втрачені знання саамських цілителів, нойдів, досі б'ються в бубні. Ніколи не пізно віднайти втрачене! Знайдіть чотирьох духів-хранителів і відновіть зв'язок із природою, щоб знайти джерело хвороби. Настав ваш час стати шаманом нової ери! Головні особливості: Захопливий сюжет Унікальна історія, пов'язана з найпівнічнішим народом Європи, саамами. Насолодіться сценами, озвученими північносаамською мовою, та пориньте у казкову пригоду. Духи-хранителі Знайдіть чотирьох духів-хранителів: сову Скуолфі, ведмедя Гуовжу, пструга Чамсу та лиса Рібана. Кожен з них має особливі здібності, що впливають на ваше просування вперед та здатність приборкати хаос, який охоплює землю Сампі. Робіть відкриття за допомогою бубна Застосовуйте сили свого бубна та духів-хранителів, щоб помічати приховані деталі арктичних пейзажів. Шукайте стежки, що ведуть до нагород, і знайомтеся з духами людей та дерев, що допоможуть вам подолати перепони й розв'язати головоломки. Занурення у світ Півночі Милуйтеся таємничою природою в матеріальному й духовному світах під чарівну музику — зокрема і традиційний спів йойк від володарки чисельних нагород Гільди Ленсман. Пізнавайте батьківщину Айлу, знаходьте дідусеві скарби та нотатки про саамську культуру очима чужинців, ловіть зайців і спілкуйтеся з духами, щоб дізнатися більше про саамську міфологію. Вирушайте у подорож дикими землями й потойбічними світами!