LumbearJack
Джек — скромний ведмідь з простою мрією: повернути природі її минуле сяйво за допомогою своєї надійної сокири й друзяшок-звіряшок. Трощіть машини, провчіть марнотратів і разом з відчайдушними лісовими звіряшками завадьте зловісним планам невгамовного промислового монстра Evil Works.