Magical Bakery
Вітаємо в чарівному світі, припорошеному борошном! Magical Bakery — це одноосібна гра про кулінарію й управління робочим процесом, дія якої відбувається в зачарованій пекарні, де продаються різні солодощі та випічка, приправлена магією! Пориньте в життя, сповнене магії, випробувань і радості від створення солодощів, які справляють на ваших клієнтів незабутнє враження. Станьте найкращим магом-кондитером і доведіть, що гідні успадкувати магічну пекарню! Розвивайте свої навички приготування магічних смаколиків Настав час вам, молодому стажеру з Академії магів-кондитерів, випробувати свої магічні вміння! Готуйте смачні ласощі та прикрашайте їх чарівною присипкою, щоби підбадьорити клієнтів у скрутну хвилину, зігріти їхні серця або просто додати барв повсякденному життю. Розблоковуйте нові інгредієнти й удосконалюйте свою пекарню Змішуйте, місіть, випікайте й прикрашайте зі смаком! Розблоковуйте нові інгредієнти й удосконалюйте свою пекарню за допомогою двох помічників. Торговець і коваль радо підтримають вас у вашому прагненні перетворити пекарню на улюблене місце для цінителів чарівних насолод! Доведіть, що гідні успадкувати магічну пекарню Ваша доля чекає! Доведіть свою майстерність, склавши іспити в Академії магів-кондитерів. Щонеділі екзаменатор перевірятиме ваші успіхи, тож приймайте виклик і закачуйте рукава! Підвищуйте рівень, щоби відкривати нові рецепти й інгредієнти, а також приборкувати силу стихій. Успадкуйте пекарню від старої відьми та вдихніть нове життя в це магічне місце!