Aquarium Land
Рибалити в морі, плавати, ловити золотих рибок, морських зірок, рибок коі та додавати їх у свій акваріум, щоб розширити свій акваріумний магазин! Керуйте моторним човном, катайтеся на водному мотоциклі або просто стрибайте у воду і пірнайте з другом у багатокористувацькому режимі! Відкрийте для себе дивовижні місця, наповнені широким розмаїттям прекрасних тварин. Відкрийте для себе величезних і легендарних істот, щоб залучити більше відвідувачів. На кожну морську тварину, велику чи крихітну, знайдеться свій покупець, все, що вам потрібно зробити, - це ловити рибу з настроєм! Інвестуйте в свій акваріумний магазин і досліджуйте морський світ, як справжній рибний магнат! Чим більше грошей ви заробляєте, тим більше оновлень і акваріумів ви можете отримати! Особливості: - багато різних водних світів - 100+ видів риб, яких можна зловити - багатокористувацький режим до 2 гравців - 20 кумедних скінів на вибір - апгрейди персонажів, клієнтів і співробітників - катання на моторних човнах і водних мотоциклах - різні стилі пірнання з крутими анімаціями - декорації акваріума - корабельні експедиції Чи можете ви стати найкращим рибним магнатом, дозволити приливам і відливам вести вас і керувати своїм плитковим акваріумом?