Cats and Seek : Dino Park
Мандрівка в Dino Park схожа на захопливу пригоду… І це дійсно так! Та що як протягом цієї мандрівки можна буде шукати і гладити котиків? Якщо ви маєте хист до пошуку котиків, вирушайте в Dino Park і допоможіть знайти їх усіх! ^^ Особливості гри - 500 прихованих котиків (і купа додаткових деталей!) - Рідкісні котики, яких можна зібрати в колекцію! - П’ять рівнів із симпатичними, створеними вручну малюнками! - Три чарівні музичні композиції, що дарують затишну атмосферу! - Можливість налаштувати кольори, яскравість і контрастність!