Let's School
У Let's School ви берете на себе роль директора, який має завдання оновити та керувати своєю альма-матер! Гра має дві основні механіки: будівництво та проектування школи та управління динамікою учнів та вчителів. Кожен учень має унікальні інтереси та прагнення, що робить вашу роль директора більш складною. Балансування таких факторів, як репутація вашої школи, задоволення основних потреб учнів, контроль за академічним тиском та управління аспектами, такими як одяг, їжа та подорожі, забезпечує захоплюючий та складний досвід. Крім звичайних обов'язків директора, ви також маєте керувати різними проблемами, що виникають за межами школи, включаючи загадкові небезпеки та потенційні загрози, які можуть спричинити хаос!