Zombie Derby: Pixel Survival
Сідай за кермо і тисни на газ! Продовження легендарної серії ігор Zombie Derby вже тут! Пробийся крізь орди зомбі і кілометри перешкод в драйвовій гоночної аркаді. Поглянь на світ зомбі-апокаліпсису по-новому. Ще жодного разу знищення зомбі не було настільки яскравим, динамічним і веселим. Досить читати, пора грати! Не дай зомбі поласувати мізками!