Love FMV
TEN DATES Ten Dates — це сиквел інтерактивної романтичної комедії Five Dates. Майша, міленіал із Лондона, перебуває в пошуках такого рідкісного, живого спілкування. Вона хитрістю змушує свого найкращого друга Раяна вирушити з нею на швидкі побачення. Майша и Раян, маючи по п'ять потенційних знайомств на кожного, мусять набратися сміливості та увімкнути на повну свою чарівність, щоби провести побачення з доволі різноманітними особистостями. FIVE DATES Вінні, міленіал з Лондона, починає використовувати додаток для знайомств, під час локдауну через пандемію коронавірусу. Маючи п'ять потенційних знайомств, Вінні має набратися сміливості для відео-побачення з зовсім різними особами, у головних ролях Мандип Гілл (Doctor Who) та Джорджія Херст (Vikings).