The Crown of Wu
Будьте готові вивчити новий світ, натхненний подорожі на Захід, традиційною китайською казкою про короля мавп, Сун Вуконг. Ви вивчите світ майбутнього фентезі, як Сун Вуконг, бореться на самоті проти ворогів та подолання складних перешкод, щоб отримати велику корону, викрадену антагоністом Чжу. З Чжу чекає боротьби і вбити вас, чи зможете ви повернути корону і врятувати свій світ від руйнування?