Dungeons Of Hinterberg
Оформте попереднє замовлення зараз, щоб отримати ексклюзивний меч X-Blade Series, який допоможе у ваших пригодах! Вас вітає Гінтерберг, нове популярне туристичне місце в ідилічних Австрійських Альпах. Ви граєте за Луїзу, практикантку-правницю, яка втомилась від шаленого ритму офісного життя й вирішила підкорити підземелля Гінтербергу. На неї чекає безліч підземель і пригод у цьому містечку, але чим усе скінчиться — Луїза в перший же день спакує валізи назад додому чи залишиться й стане професійною вбивцею? Є лише один спосіб дізнатися... Досліджуйте Альпи! Катайтеся на сноуборді поміж дерев на заледенілих схилах, підкорюйте гірські вершини або насолоджуйтеся кавою на березі озера... Ви завжди знайдете, де цікаво провести час у цій місцевості, готуючись до пригод у новому підземеллі! Вражайте! У Гінтербергу монстри чатують на вас за кожним кутом, і лише ваш меч та знання магії допоможуть захиститися від них. Опануйте силу вітру, начаклуйте сноуборд із повітря або перетворіть ворога на крижаний стовп! Знаходьте вихід! Для підкорення підземель потрібні не лише першокласне спортивне спорядження та гарні бойові навички — у підземеллях Гінтербергу повно неочікуваних і складних загадок. Щоб розгадати їх, використовуйте голову, знання магії та все, що трапиться під руку. Знайомтеся з місцевими жителями! Проводьте вечори з місцевими жителями та іншими шукачами пригод! Хтось із них додасть вам сили або навчить новим хитрощам, а хтось завітав сюди лише для розваг і красивих селфі... Але нові знайомства не тільки залишать вам приємні спогади — вони допоможуть краще вбивати!