Greyhill Incident
Greyhill Incident — це сюжетна гра в жанрі Survival-horror, дія якої відбувається на початку 90-х. Граючи за Райана Бейкера, озброєного бейсбольною битою та кількома кулями у револьвері, ви опинитесь в атмосферному районі містечка Грейхілл, який захопили НЛО та сірі інопланетяни. КЛАСИЧНА ІСТОРІЯ ВТОРГНЕННЯ ПРИБУЛЬЦІВ Через нещодавнє збільшення паранормальної активності налякані, а тепер ще охоплені параноєю, мешканці Грейхілла впевнені, серед них живуть прибульці. Вони не довіряють нікому. Щоб не здаватися божевільними, мешканці району містечка Грейхілл мовчать про це і не звертаються до поліції. Вони власноруч забивають вікна дошками та організовують сусідський дозор. ПЕРЕСУВАЙТЕСЯ РАЙОНОМ Райан Бейкер намагається перетнути район Грейхілла, щоб врятувати сусіда, який потрапив у серйозну халепу. Знаходьте корисні предмети, вирішуйте головоломки і зустрічайте інших людей, борючись за виживання під час вторгнення і проводячи Райана районом. ПРОВЕДІТЬ РОЗСЛІДУВАННЯ ТА ДІЗНАЙТЕСЯ ПРАВДУ Пробирайтеся через відкриті райони Грейхілла. Досліджуйте будинки та сараї, шукайте боєприпаси, прокладаючи собі шлях через містечко та розкриваючи змову прибульців. ОСТЕРІГАЙТЕСЯ СІРИХ «Вони» є постійною загрозою: викрадають людей, беруть зразки всього, проводять досліди та експериментують над людьми. Крадіться, біжіть або бийтеся, щоб перетнути Грейхілл, але остерігайтеся «Сірих».