Beyond the Ice Palace 2
Повстаньте з безодні смерті, щоби повернути собі трон у цьому захопливому бойовику-платформері. Одягніть мантію Проклятого Короля та візьміть у руки кайдани, які колись вас сковували, а тепер стали грізною зброєю, що допоможе перемагати ворогів і мандрувати небезпечними землями вашого зруйнованого королівства. Відкривайте приховані області, розв’язуйте загадки та знаходьте таємні скарби, щоби підживити свою силу перед епічними битвами з величезними безжальними босами. Обдумано розвивайтеся, знищуйте всіх на своєму шляху та зрештою поверніть своє місце законного короля! Повстаньте з мертвих і поверніть свій трон! Одягніть мантію Проклятого Короля та вирушайте в безжальну подорож помсти, щоби повернути свій утрачений трон. Подорожуйте небезпечними землями в пошуках розкиданих уламків небесних стріл, які допоможуть зняти прокляття й розкрити вашу істинну силу. Озбройтеся кайданами, якими вас колись скували! Опануйте свою нову силу й отримайте владу над кайданами, що колись сковували вас у глибині підземелля. Використовуйте цю могутню зброю, щоби відкидати, шматувати й патрати всіх, хто наважиться стати у вас на шляху. Крім того, кайдани допоможуть дістатися до нових місць, адже за допомогою них можна чіплятися за кільця та переправлятися через прірви. Відкривайте приховані області й повертайте скарби свого королівства! Досліджуйте кожен закуток зруйнованого королівства, знаходьте приховані проходи та проникайте в потаємні кімнати, повні безцінних скарбів. Заглиблюючись у нетрі, здобувайте нові здібності та вдосконалення, які знадобляться в майбутніх випробуваннях. Збирайте кристали й інші предмети, щоби підживлювати свою силу! Знаходьте приховані кристали сили та використовуйте їхню сутність, щоби покращити свої здібності й отримати перевагу у випробуваннях. Проженіть жахливих демонів зі своїх земель! Випробуйте свою майстерність і вміння точно розраховувати час у напружених битвах із гігантськими босами, запорукою успіху в яких є вміле маневрування. Відродження класики! Beyond The Ice Palace повертається! Станьте свідком тріумфального відродження культової класики, яка створювалася понад 35 років!