The Many Pieces of Mr. Coo
Світ містера Ку The Many Pieces of Mr. Coo — це сюрреалістична графічна пригода point’n’click. Містер Ку застряг у дивному, безглуздому світі, і йому потрібна ваша допомога, щоб вибратися з нього, але, перш за все, йому потрібно знайти всі свої шматки і знову бути цілісним!- За всім цим може критися якась філософська боротьба нісенітниця, але з усіма хаотичними монстрами, божевільними роботами та одноокими дамами це якось важко сказати. З приголомшливим і барвистим мальованим 2D-мультфільмом, а також сюрреалістичною та химерною історією, сповненою абсурдного гумору, безглуздих персонажів, божевільних ситуацій та інноваційних головоломок, The Many Pieces Mr. Coo – це свіжий погляд на графічний пригодницький жанр, який об’єднайте як ветеранів цих геймерів, так і новачків. Містер Ку і ця гра є творінням відомого художника Начо Родрігеса. 2D-аніматор і режисер Родрігес був номінований на премію Goya Awards за короткометражний фільм «Історія життя». Він також був головним аніматором гри O.zen в Ubisoft. Містер Ку — один із його найвідоміших персонажів, знявшись у кількох веселих короткометражних фільмах.