Reel Fishing: Days of Summer
Попереду риболовля вашого життя! Ловіть справжніх велетнів у мальовничих місцинах! Приєднуйтеся до трьох добрих друзів, які разом проводять останні дні літа на останній пам’ятній риболовлі! Ви можете ловити рибу понад 40 видів у 14 різних рибальських місцях. Готуйте снасті для найрідкісніших риб — до ваших послуг більше як 50 різновидів! Можна навіть тримати рибок у прекрасному акваріумі, підвищуючи рівень й отримуючи нові захопливі навички!