Flintlock: The Siege of Dawn
Iгрова студія A44, яка створила Ashen, представляє вибухову гру у стилі Souls-lite, де боги та вогнепальна зброя стикаються у битві за майбутнє людства. Ворота Смерті відчинені, боги та їхня армія нежиті вирвалися на свободу. Землі Кіан потрапили в облогу, а Місто Світанку ось-ось буде зруйновано. Настав час армії Альянсу дати відсіч. Помста, порох та магія стануть до речі в епічному протистоянні проти богів, а також допоможуть вам повернути контроль над світом та закрити Ворота. Битва починається. Вбийте. Всіх. Богів. Унікальні товариські стосунки Спробуйте себе у ролі Нор Ванек, елітної воїтельки армії Альянсу, яку супроводжує загадкова лісоподібна істота на ім'я Енкі. Разом вони прагнуть помститися богам. Енкі поділиться своїми знаннями про світ, а також підживлюватиме ваші навички переміщення та бою своєю магією, так що вороги будуть вас боятися. Вибухова гра в стилі souls-lite Flintlock містить всі елементи жанру souls-like, але додає до нього високу мобільність, що означає динамічні та вибухові бої. За допомогою рукопашного бою, пороху та магії у ритмічних битвах ви зможете створити смертельний танець із комбо. Зверніться до висоти та здатності Нор вправлятися з вогнепальною зброєю, щоб вбивати ворогів зверху або швидко уникати небезпеки. Світ, що страждає від богів Мстиві боги звільнилися та шаленіють: вони хочуть викликати хаос та привести людство до загибелі. Подорожуйте спустошеними ландшафтами світу Кіан, використовуючи магію та портали Енкі, щоб літати по небу та винищувати натовпи мерців. Відкрийте для себе нове обладнання, зміцніть зброю та покращуйте спорядження напередодні вирішальної битви з богами.