Hole io: Gold Edition
Обирайте свою улюблену шкіру, їжте, ростіть і залишайтеся живими. Змагайтеся в багатокористувацькому режимі з 4 гравцями або з'їжте все самі. Hole io: Gold Edition особливості: - 9 карт з різними тваринами, яких можна проковтнути - 40 анімованих скінів, щоб ваша чорна діра виглядала крутіше - 2 багатокористувацькі режими до 4 гравців на одному екрані! - нескінченний режим, де ви ковтаєте речі, що падають з неба - бонуси, що з'являються під час гри - збирання тематичних наклейок - просте управління, щоб кожен міг грати - прості правила та море задоволення! Ростіть, ковтаючи все, що трапляється перед вами: сміттєві баки, пожежні гідранти чи автомобілі. Стань достатньо великим, щоб поглинути ще більші об'єкти або інших гравців. Їжте, поки нічого і ніхто не стане на вашому шляху!