Gungrave G.O.R.E
Gungrave G.O.R.E — це стильний пригодницький шутер від третьої особи, розроблений південнокорейською студією IGGYMOB. Ви граєте за Грейва — воскреслого стрільця й крутого антигероя своїх мрій, який знищує цілі юрби ворогів у кривавих перестрілках. Воскреслий убивця Ви перевтілюєтеся в крутого героя своїх мрій — нездоланну машину для вбивств, яка безжально розправляється з ворогами і на честь якої названо цю гру. Грейв не відступає і не ховається, а невпинно йде вперед, змітаючи ворогів зі свого шляху. Вишуканий стиль стрілянини У симбіозі стильного шутера від третьої особи і бойових мистецтв народжується блискуче криваве дійство, у якому ваші вороги гинуть як мухи. У них не буде жодного шансу, особливо коли ви застосуєте вбивче поєднання труни-трансформера із «церберами» — пістолетами, у яких ніколи не закінчується боєкомплект. Хай вершиться помста На шанувальників серії та нових гравців чекає понад 12 годин захопливої і зворушливої історії про помсту, кохання й вірність. Пристебніть паски безпеки — і вперед! Мальовничі краєвиди Запрошуємо вас до Південно-Східної Азії. Ми відтворили в грі реальні місця і додали похмуро-футуристичних штрихів.