Terror Mansion
Terror Mansion — це захоплююча відеогра жахів від першої особи, яка катапультує вас у страшний особняк. Ваше головне завдання — втекти із зараженого особняка, знаходячи предмети та складні загадки, досліджуючи неймовірні сценарії.