Blades & Wands Bundle
Цей набір поєднує в собі гострі відчуття битви і чарівність тривимірної пригодницької гри-головоломки, забезпечуючи різноманітний і захоплюючий ігровий досвід для гравців із будь-якими уподобаннями. Цей комплект містить дві гри: Шинг! - Пронизуйте демонів разом із неймовірним ніндзя або об'єднайтеся з друзями в кооперативі для 4 гравців. Насолоджуйтесь інтуїтивно зрозумілим керуванням або класичним натисканням кнопок. Опануйте бойову систему вільного стилю, міняйте персонажів на льоту та зіткніться з епічними босами, щоб отримати неймовірно захоплюючий досвід. Harmony’s Odyssey - Adventure Puzzle почніть свою одіссею міфічними землями з понад 100 діорамами. Вирішуйте затишні головоломки, зустрічайте міфічних істот і досліджуйте їх життя в деталізованих біомах. Візьміть участь у чарівних міні-іграх, від головоломок до «Dragonmice Dungeons». Насолоджуйтеся розслабленою атмосферою з магічними скарбами, які можна відкрити. Відкрийте славу в beatem-up і розгадайте таємниці діорам – «Blades & Wands Bundle» чекає!