Barton Lynch Pro Surfing
Barton Lynch Pro Surfing - це спортивна гра, в якій ви змагатиметеся з найкращими серферами світу в найекзотичніших місцях планети. Великий світовий тур включає в себе докладну таблицю лідерів і спортивні коментарі, або, якщо ви віддаєте перевагу вільному серфінгу, просто подорожуйте по величезних локаціях замість цього. Надсучасна графіка поєднується з жорсткою фізикою та красивими жорстокими хвилями. Управління накачуванням використовує енергію хвилі, щоб ви могли кататися швидше і розблокувати більше ходів. Більше швидкості = більше рухів! Накачайтеся, розбийте губу, станьте бочком і запустіть повітря з хвиль, які бочком, піком, розбиваються вліво, вправо або просто розбиваються об піну. Налаштуйте власного персонажа з точністю до дюйма, або грайте як деякі з сьогоднішніх топ-профі, включаючи: Яго Дора, Клей Марзо, Натан Флоренс, Солі Бейлі, Махіна Маеда, Вахіне Фьєрро, Фелісіті Палматір і, звичайно ж, легендарний чемпіон світу, тренер і коментатор Pro Surfing Бартон Лінч.