FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time
Бонус за передзамовлення ----- Впевнено розпочинайте пригоди в Реверії з набором «Новий мандрівник»! У ньому ви знайдете оберіг «Тремтіння» — аксесуар, з яким можна збільшувати досвід. А ще цей спеціальний набір містить 9 типів корисних витратних матеріалів, які точно стануть у пригоді під час вашої подорожі! ----- Бонус доступний лише за умови придбання гри до 14:59 21 травня 2025 року (GMT). Пориньте в рольову гру у жанрі slow-life, де можна вільно перемикатися між 14 унікальними роботами — так званими «життями» — і насолоджуватися безтурботним життям у фентезійному світі. Ловіть рибу, готуйте їжу, змінюйте острів як вам завгодно або разом із друзями перемагайте грізних чудовиськ. Тільки вам вирішувати, яким життям жити! ■Дракон веде вас до таємничого острова Ви — бувалий мандрівник, що разом із командою археолога Едварда вирушає у морську подорож. Слідуючи за світлом, що йде зі скам'янілості дракона, ви потрапляєте на незвіданий безлюдний острів. Бездонна прірва, дракон із кісток і послання від дівчинки, в якому та благає вас урятувати світ... Зазирніть на 1 000 років у минуле, коли на острові ще квітла цивілізація, і мандруйте теперішнім, щоб розгадати таємницю її занепаду! ■14 унікальних життів, що зроблять ваше ще яскравішим «Життя» в цьому світі — те саме, що й робота. Кожне має свої особливості й активності. Збирайте матеріали в житті збирача, створюйте зброю або готуйте їжу в житті ремісника чи перемагайте монстрів у житті воїна. Створюйте ні на що не схоже життя, перемикаючись між будь-яким будь-коли. ■Змінюйте острів і будуйте містечко! Перемикайтеся між життями, щоб зібрати матеріали й повернути острову минулу красу! Окрім розміщення будинків й об'єктів, ви також можете змінювати ландшафт, створювати річки й прокладати дороги — усе це, щоб звести свій унікальний острів. Відкривайте нові кімнати, купляйте меблі й облаштовуйте дім на свій смак! ■Перед вами великий відкритий світ! Найбільша мапа у серії наших ігор чекає на вас! Лазьте по скелях, купайтеся в річках й озерах чи подорожуйте безкраїми просторами верхи на конях. Немає жодних обмежень — пригоди чекають! ■Нескінченні веселощі в мультиплеєрі! Можна грати в команді до 4 гравців! Запрошуйте друзів до свого острова, досліджуйте підземелля чи знайдіть власний спосіб спільних розваг! Ба більше, режим для двох гравців дозволяє разом стати на шлях до пригод навіть без підключення до Інтернету — знадобиться лише другий контролер!