Anarkade
Anarkade — це багатокористувацький аренний шутер із піксельною графікою у поєднанні з інтенсивним платформером. Бігайте, стрибайте та стріляйте у ворогів вибуховою зброєю, яка викликає дотепні ситуації. Завдяки інтуїтивно простому керуванню, якому легко навчитися, але важко опанувати, гравці можуть отримати перевагу над конкурентами, виконуючи такі рухи, як стрибки по стінах або звисання з кутів, щоб наносити удар із будь-якої точки. ● Налаштування персонажів: Ваш персонаж вирізнятиметься на пустотах завдяки надзвичайно великому вибору головних уборів, протигазів, одягу вікінгів і т.д. ● Різноманітні теми арен з унікальною фізикою: Прострілюйте собі шлях через електричну колекцію арен у космосі, на льоду, або навіть на землях древнього Єгипту. ● Різні види зброї під різну тактику: Візьміть на перестрілку ніж... або Гатлінг, або базуку. Дідько, киньте навіть боулінг-бомбу, щоб підірвати опонентів! Обов’язково збирайте підсилення та зброю з ящиків, бігаючи довільно згенерованими аренами в локальних матчах або онлайн-мультиплеєрі.