There's a Gun in the Office
"Вас викрали, і вам треба тікати, але, на щастя, в офісі є пістолет. На жаль, ваш викрадач повертається додому щодня, тому вам потрібно замітати сліди, коли ви виходите з камери. Використовуйте кожен день, щоб наблизитися до пістолета, доки не зможете нарешті втекти. Уявіть, що ви потрапили в пастку, вас викрали, і ви намагаєтесь втекти, не покладаючи рук. Ви замкнені в кімнаті, де немає нічого, щоб захистити вас і навіть поїсти. Ви зіткнулися з жахливим викликом: ваші викрадачі повертаються щодня, тому кожна ваша дія має бути ідеально непомітною. Кожного разу, коли ви виходите з кімнати, ви повинні залишати все в тому ж стані, в якому знайшли - або ризикуєте всім. У вас є п'ять днів - з понеділка по п'ятницю - на те, щоб знайти шлях до втечі. Якщо ви не впораєтеся, ви не виживете. Кожне рішення має значення. Чи зможете ви перехитрити своїх викрадачів і вчасно втекти, чи залишитеся в пастці назавжди? Час спливає."