SteamWorld Build & Dig Bundle
Повне занурення в SteamWorld. Вирушайте до SteamWorld Build, найновішої серії франшизи SteamWorld, а також поверніться до гри, з якої все почалося — SteamWorld Dig! Набір містить: SteamWorld Build — гру, де треба будувати місто й обороняти підземелля. Станьте першими на нових теренах, поки планета навколо вас поступово гине! Копайте глибоко, будуйте широко — усе, щоб віднайти давно втрачену технологію космічних досліджень, водночас забезпечуючи всіх питною водою, паливом і життєвим комфортом! Чи здатні ви досягти нових горизонтів? SteamWorld Dig — це платформенна подорож з розкопками та сильним впливом метроїдванії, яка здобула популярність для SteamWorld. Грайте за Расті, самотнього стім-бота, що потрапляє до старого шахтарського містечка у скрутні часи. Розкопуйте надра, знаходьте скарби та дізнайтеся, що за прадавня загроза зачаїлася в глибині...