The Last Faith
Безбожники і блаженні будуть рівні перед великим судом; нехай ніщо не встане у вас на шляху. Жорстока і сп’яняюча владою гра The Last Faith являє собою результат забороненого союзу між піджанрами metroidvania і soulslike. The Last Faith цікава своїм нещадним і точним боєм з величезним вибором тортур і страт. Відкрийте для себе величезний арсенал зброї ближнього бою, таємних заклинань і вогнепальної зброї дальньої дії, що дозволить вам прокладати свій шлях. В основі The Last Faith лежить нелінійний принцип дослідження світу. Яскраве піксельне мистецтво відкриває нам готичні пейзажі. Подорожуйте по засніженим горам і досліджуйте замки, які купаються у місячному сяйві. Відкривайте і покращуйте величезний набір інструментів для знищення. Пориньте у розорений світ The Last Faith в ролі Еріка, що прокинувся з провалом у пам'яті й нічогісінько про себе не знає. Вже зовсім скоро він дізнається, що час грає проти нього, бо його розум і свідомість ось-ось його покинуть. Бажання врятуватися від цього нещастя штовхає його на шлях, пов'язаний з древніми релігіями і божествами.