Colorful Recolor (Xbox One)
Colorful Recolor — це швидка головоломка з калейдоскопічною колекцією лабіринтів. Пройдіть 100 рівнів із захоплюючою механікою, вражаючими біомами, понад десятьма різними елементами та асортиментом кольорів. Розфарбуйте свій шлях у цьому барвистому світі!