Atomicrops: Reap What You Bundle
Придбай цей набір, щоб отримати нагороди! "Що збереш, те й пожнеш" у Atomicrops містить повну версію гри Atomicrops і DLC "Що посієш, те й прокаркаєш" у одному підживленому пакеті.