Armed and Gelatinous: Couch Edition
Приготуйтеся до міжгалактичних протистоянь, як ніколи раніше, у чудовій багатокористувацькій груповій грі, яка протистоїть друзям і родині один проти одного у стрімкій космічній бійці. Мчись до перемоги в безлічі повністю настроюваних режимів бою. Налаштовуйте матчі та вивільняйте хаос за допомогою повного арсеналу смертоносної зброї, включаючи вражаючий вибір вогнепальної зброї, ракет, лазерів і клинків ближнього бою. Об’єднуйтеся в команди та кидайтеся в різноманітні високоенергетичні спортивні міні-ігри, включаючи футбол, доджбол і футбол! У грі також є оригінальний саундтрек, який демонструє 21 видатну композицію від 8 блискучих виконавців, зокрема Кріса Хуелсбека, Пола О’Рурка та Зака Зінгера, а також симфонію майстерно створених звукових ефектів від легендарного звукового дизайнера Джорі Прама. Це ідеальний варіант для вашого наступного свята, зустрічі чи вечірки! особливості - Тримайте вечірку з 9 унікальними режимами гри - Стань нестримним за допомогою 16 смертоносних знарядь - Прикрасьте матчі 6 ящиками зі спеціальними предметами - Мчиться по галактиці на 16 різних рівнях - Заробіть 21 бонус, який можна розблокувати, від зброї до режимів гри - Киньте виклик друзям або змагайтеся зі штучним інтелектом за допомогою 5 рівнів складності ЦП - Насолоджуйтеся 21 композицією від 8 неймовірних виконавців на оригінальному саундтреку Режими гри - Death Match - перший, хто набере цільовий рахунок, перемагає! - Матч за часом - Перемагає найкращий результат під час звукового сигналу! - Збіг акцій - остання крапля, що стоїть! - Combo King - Продовжуйте цю комбінацію! - Dojo - Режим пісочниці, щоб отримати swole! - Футбол - Dash Attacks - це чесна гра! - Бомбардування - Dodgeball з гарматами! - Бліц - Футбол але швидше! - Боротьба за їжу - Візьміть більше тако, щоб перемогти!