Let's! Revolution!
Почніть повстання в Let’s! Revolution!, головоломці з елементами жанру «рогалик», створеної за мотивами класичної гри «Сапер» із процедурно генерованими лабіринтами та покроковою тактикою. У зачарованому місті Бібом на вас чекають смертельні хованки з підступним королем. Випробуйте свої навички вирішення проблем: перевертайте клітини, щоб перехитрити небезпечних ворогів і знайти корисні предмети та здібності. Ухиляйтеся від смертоносних лакеїв короля або знищуйте їх у стратегічних покрокових боях. Візьміть на озброєння понад 100 предметів і здібностей для фінальної битви з королем у місті Бібом. Почніть повстання в Let’s! Revolution!, головоломці з елементами жанру «рогалик», створеної за мотивами класичної гри «Сапер» із процедурно генерованими лабіринтами та покроковою тактикою. У зачарованому місті Бібом на вас чекають смертельні хованки з підступним королем. Випробуйте свої навички вирішення проблем: перевертайте клітини, щоб перехитрити небезпечних ворогів і знайти корисні предмети та здібності. Ухиляйтеся від смертоносних лакеїв короля або знищуйте їх у стратегічних покрокових боях. Візьміть на озброєння понад 100 предметів і здібностей для фінальної битви з королем у місті Бібом. Герої Виберіть свого героя із шести унікальних класів, кожен із яких володіє власним стилем гри та здібностями. Серед них: Зарядник — надпотужний воїн, що здійснює нищівні атаки, але повинен регулярно підзаряджатися від прихованих клітин, щоб відновлювати енергію. Тінь — підступно використовує предмети на кшталт димових шашок і дротиків зі снодійним, щоб перехитрити й обійти ворогів. Оракул — майстер магії сприйняття, який володіє додатковою інформацією для проходження лабіринтів, використовуючи чудову логіку й телепортацію. Особливості НОВІ ЗНАЙОМСТВА: ви зустрінете безліч пам’ятних персонажів із виразною анімацією та дотепними діалогами — від короля з його поплічниками до крамарів, які допомагають вам у дорозі. УСЕ ПРОСТО: забудьте про виснажливі обчислення й незрозумілі ймовірності. Механіка, натхненна настільними іграми, зберігає акцент на здібностях до навчання та стратегічному ігровому процесі. ЗАНУРТЕСЯ В НЕТРІ: досвідчені гравці зможуть піддати свої навички серйозній перевірці завдяки 5 рівням «Нова гра +», які можна розблокувати для кожного класу. АБО РОЗСЛАБТЕСЯ: відпочиньте від важких випробувань у легкому режимі, що ідеально підходить для казуальних гравців і тих, хто хоче скинути монархію у своєму темпі.