Cult of the Lamb: Cultist Edition
До видання Cult of the Lamb: Cultist Edition входить основна гра та ексклюзивний набір Cultist Pack, що включає в себе сім прикрас для поселення та п’ять образів для послідовників. Станьте об’єктом заздрості всіх духовних лідерів. У Cult of the Lamb гравці опиняться в ролі одержимого ягняти, врятованого від загибелі моторошним незнайомцем, і щоб оплатити цей борг, їм доведеться знайти йому вірних послідовників. Заснуйте свій культ в землях лжепророків, здійснюйте вилазки в різноманітні таємничі регіони, створіть віддану спільноту лісових віруючих та поширюйте своє Слово, щоб зробити цю спільноту єдиним істинним культом. ЗБЕРІТЬ СВОЮ ПАСТВУ Збирайте ресурси і використовуйте їх для зведення будівель, проводьте темні ритуали, щоб задобрити богів, та зміцнюйте віру своєї пастви за допомогою проповідей. ЗНИЩУЙТЕ НЕВІРУЮЧИХ Досліджуйте простори довільно генерованого світу, боріться з ордами ворогів і знищуйте лідерів ворожих культів, щоб поглинути їх силу і укріпити панування власного культу. ПОШИРЮЙТЕ СВОЄ СЛОВО Навчайте свою паству і вирушайте в подорож, щоб розкрити секрети п'яти таємничих регіонів. Зачищайте невіруючих, проводьте містичні ритуали та несіть просвітлення в маси, щоб стати могутнім богом-агнцем.