Elevator Action Returns випустила Taito в 1995 р. як 2D шутер з боковою прокруткою. Ця гра є репродукцією домашньої консольної від Bing 1997 р. Обери 1 з 3 спецпризначенців — Kart Bradfield, Edie Burret, або Jad the Taff — та починай гру. Збери дані з усіх червоних дверей та вийди назовні. Коли всі етапи пройдено, буде змога пограти в першу гру цієї серії — Elevator Action (лише для одного гравця). ◆Підказки Натисни кнопку пострілу біля ворога та розпочни бій голими руками. Завдай безперервних атак, натиснувши кнопку пострілу двічі, у грі за Kart, або кнопку пострілу і потім відразу стрибку у грі за Edie або Jad. Перемога у неозброєній атаці — 2Х очки. Деякі предмети приховані, а деякі перекочуються та завдають шкоди ворогам. Можна набирати очки, знищуючи предмети. Знищення люмінесцентних ламп або розподільних щитів погасить світло на певний період часу — у цей час 2Х очки. Ліфти — для переміщення та атак. Вкинь підзброю у ліфт та запусти його, щоб завдати ворогу атаки віддалено, або використай ліфт, щоб розчавити ворогів. Проте так і сам гравець може загинути. ◆ Зручні особливості та опції налаштування, доступні лише в S-Tribute ・Перемотка Дозволяє відмотати гру назад на певний проміжок часу. ・Сповільнений режим Дозволяє знизити швидкість гри однією кнопкою. ・Швидке збереження/завантаження Можливість збереження гри у будь-який момент. ・Необмежена кількість спроб Ліміт на кількість спроб можна вимкнути. ・Вибір сцени Можна почати з будь-якої сцени. ・Підвищене лікування Підвищуй рівень лікування, збираючи лікувальні предмети. ・Життя Кількість життів може бути збільшена до 9. ・Кпопка для підзброї Підзброя використовується одночасним натисканням кнопок пострілу та стрибку, але можна переналаштувати на будь-яку іншу одну кнопку. ・Зміна обсягу завданої шкоди Можна змінювати кількість шкоди, яку завдає ворог при атаці. ・Зберігання зброї Ти можеш взяти на наступний рівень кулемет або ракетну установки, якщо ще є набої. ・Горизонтальні лінії Імітація ностальгічного екрану ЕПТ-монітора. ◆S-TRIBUTE Перевидання класичних ігор епохи Saturn від City Connection на Zebra Engine. Велика колекція ігор з покращеним керуванням та новими особливостями.