While the Iron's Hot
Перекуйте світ ковалів На далекому острові Елліан віками збиралися легендарні майстри, щоб вдосконалювати своє ремесло. Наразі ваша черга долучитися до них. Ваш шлях почнеться у ролі підмайстера-коваля, а згодом ви станете майстром у грі While the Iron’s Hot — чарівній пригоді, сповненій таємниць і загадок. Куйте, плавте й комбінуйте вироби з металу, щоб розвивати ковальські навички та створювати нові вишукані предмети. Дослідження острова покаже, що тут повно ресурсів, скарбів, головоломок та інших ремісників, у яких є власне бачення прекрасного. Відбудуйте з руїн давно покинуте село ковалів на острові Елліан, щоб відновити його колишню славу, розвинути власні ремісничі здібності й, зрештою, стати справжнім майстром-ковалем. Куйте, плавте, збирайте Щоб опанувати кожен крок ковальської справи, виплавляйте руду й метал у злитки та формуйте з них корисні деталі. Досконально відшліфовані деталі знадобляться, коли ви застосовуватимете творчі здібності, знання та відточену спостережливість, щоб зібрати витвори мистецтва зі сплаву. Клепайте рішення У світі ремісників ви можете підкувати удачу, щоб пройти будь-які випробування. Відремонтуйте техніку та пересувайтеся тунелями. Розв’язуйте загадкові екологічні головоломки та перемагайте найзагартованіших жителів острова кмітливими ковальськими хитрощами. Цікава химерна пригода Острів Елліан — це яскраве, навіть трохи містичне місце, населене харизматичними й дивакуватими персонажами. Досліджуйте тунелі за допомогою головоломок і ресурсів, а також вирушайте в подорож без боїв, щоб скувати відповідні ланцюжки для світу, де ремесло об’єднує всіх. Дізнайтеся таємниці острова Елліан — світ творчості, оповитий таємницею. Створюйте обладнання для подорожей у нові регіони. Тут є села, де живуть досвідчені алхіміки чи досвідчені корабельні майстри, але будьте обачні — не всі вірять, що ви дбаєте про інтереси острова. Покинуте легендарне село ковалів Збудуйте новий дім у селі Сталь, колишньому місці проживання ковалів, яке зараз лежить у руїнах після таємничої катастрофи. Відновлення села покращить ваші здібності, з якими ви доведете майстрам Елліана, що гідні стати майстром-ковалем.