KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Зачекайте... М'язистий кіт, який бореться з прибульцями!? Приготуйтеся насолодитися цією божевільною 2D платформерною пригодою з KinnikuNeko в головній ролі! Кіт з тілом бодібілдера, який битиметься з великою армією прибульців, що вторглися на планету Земля і захопили всіх її мешканців. Його супроводжуватимуть друзі Лемон і Кейта, які ще не були захоплені злими істотами з космосу. - Веселий 2D-платформер з різними міні-іграми, які будуть змінювати ритм гри. Муркотіти як кошеня або бити з силою шкільного автобуса. - Захоплююча історія, сповнена дурнуватого гумору, дружби, драми та екшену. Повна харизматичних і незабутніх персонажів. - Яскравий візуальний стиль, що віддає данину японському аніме 90-х років. - Приголомшливий саундтрек, який доповнить вашу подорож. - Розкрийте всі секрети, переграючи рівні та знаходячи приховані об'єкти. - Meow meow meow meoooow (нявкання кнопкою). Проходьте різні рівні, використовуючи лише м'язи для боротьби або лазячи, як кошеня, поки не знайдете спосіб врятувати людство. Обережно! Витончена і жорстока генеральша Пітайя разом з двома своїми поплічниками не дадуть вам спокою! Дізнайтеся про наміри цієї зловісної цивілізації в історії, сповненій гумору, дружби, драми та екшену. І все це під візуальною естетикою, характерною для японського аніме та традиційної анімації 90-х років! Чому прибульці вирішили вторгнутися на Землю? Чому вони захопили всіх людей? Що їх сюди привело? Але найголовніше питання... М'язистий кіт?!