Not for Broadcast Deluxe Edition
Делюкс-видання гри Not For Broadcast містить оригінальну гру й сезонний абонемент контенту до гри. Допоможіть мисливцям на привидів відкрити секрети проклятої кіностудії в епізоді «Ефір жахів», який виходить у 23 березня 2023 року. Зануртеся у скандальне життя загадкового нового прем'єр-міністра Пітера Клемента в епізоді «Частки вашого життя», а також візьміть участь у телевізійному науковому експерименті наживо в епізоді «Петля часу»!