Choo-Choo Charles
Чарльз — кровожерливий потяг, і вам потрібно знищити його. Подорожуйте величезною ігровою зоною на старому надійному потягу. Звивисті колії підступні, тому потрібно ретельно планувати кожне завдання. Будьте обережні, пересуваючись пішки або змінюючи напрямок колій. Чарльз може чекати на вас будь-де. Покращуйте потяг відповідно до ваших потреб. Збирайте «брухт» підбираючи його або виконуючи завдання. Його можна використовувати, щоби перетворити ваш потяг на машину смерті. Зверніться по допомогу до мешканців міста. Допоможіть поселенцям в обмін на потужну зброю та інші предмети, необхідні для знищення Чарльза. Здолайте Чарльза. Пройдіть основну сюжетну лінію та викличте Чарльза на смертельну дуель. Якщо у вас достатньо сили, вогневої потужності та майстерності, Чарльз зустріне гідного суперника.