EDENGATE: The Edge of Life
Молода обдарована науковиця, Мія Лоренсон, прокидається в пустій лікарні. У голові купа запитань і жменька відповідей. Що з нею сталося? Що сталося зі світом? Гру Edengate: The Edge of Life створювали, коли вирувала пандемія, і тому в ній відтворено атмосферу, що спричиняє почуття невизначеності, ізоляції, смутку та надії. Вируште в бентежну подорож із Мією, у якій вивчатимете безлюдне місто Еденгейт, розгадуватимете його таємниці та розплутуватимете власні спогади, під супровід зворушливого закадрового голосу й дивовижної музики від композиторки Ларисси Окади, що отримала схвальні відгуки від критиків. Віднайдіть надію в часи запустіння та дізнайтеся, що пов’язує нас зі світом.