A Little to the Left: Extra Tidy Bundle
Насолоджуйтесь затишною головоломкою A Little to the Left, в якій все зібрано в одному місці! У комплект входить базова гра A Little to the Left з двома преміальними доповненнями, Cupboards & Drawers та Seeing Stars. A Little to the Left Сортуйте, складайте і впорядковуйте предмети в потрібному місці в грі A Little to the Left — головоломці по дизайну кімнат, де є бешкетний кіт, з яким речі постійно кудись діваються! Завдяки чарівним ілюстраціям та дивовижним сценаріям гра A Little to the Left приносить задоволення, бо містить понад 100 чудових рівнів. Слідкуйте за котом-бешкетником, який усіма лапками за хаос! A Little to the Left: Cupboards & Drawers Приготуйтеся прибратися у шафах та потаємних відсіках. На вас чекають ще більш чарівні ілюстрації, дивовижні сценарії та 25 чудових нових головоломок, пов'язаних з шафами та ящиками. A Little to the Left: Seeing Stars Зберіть до 100 зірок, перепробувавши всі можливі шляхи прибирання будинку. Згортайте, розмахуйте, мніть, з'єднуйте, приклеюйте, підкидайте, складайте в стопку, стукайте та розбивайте на частини неймовірну різноманітність нових інтерактивних предметів. До ваших послуг 38 нових рівнів, наповнених як легкими, так і дуже складними завданнями. Приготуйтеся: до вас можуть заглянути вкрай милі гості.